It’s been a while

Hát igen, elég régen volt már az amikor utoljáa megörvendeztettem volna (vagy éppen megbontránkoztattam volna) kicsiny ám de remélem folyamatosan növekvő olvasó táboromat. A szokásos mi is történt a múlt héten heti post és az NBA friss és ropogos hírei sem voltak most fellelhetők a blogon. Ennek több oka is van. Mivel a múlt héten miért is nem töltöttem annyi időt egyhuzamban az albérleteben a laptop előtt h egy épkézláb postot össze tudjak hozni. Nem is értem már minek mondom magamnak azt minden vasárnap amikor visszajövök h nah most komolyan a héten nem megyünk sehova, maximum egy este lesz ilyen bulis, azis csak kicsit és szolid. A nagy bü… akarom mondani hát meg ahogy azt a kisgyerek elképzeli. NEM ez egyszerűen lehetetlen 😀 nem megy xD hiába probálom NEM MEGY. Mindig közbe jön vmi program aminek persze nagyon örülök mert a punnyadást utálom nagyon. Mindig jön egy ismerős barát és hiv h gyere ide már mert már mióta nem beszéltünk vagy nem láttalak stb. Hát igen ez megy mindig. De nem is baj mert igy legalább pörög körülöttem minden és nincs időm azon a néhány rossz dolgon emészteni magam ami mostanában foglalkoztat. Szóval jól van ez így csak kicsit meg kéne találni az egyensúlyt amit lassan meg is lesz, vagy meg kéne végre tanulnom nemet mondani, ami megint csak nem igazán szokott nekem menni.

A múlt hét is érdekesen kezdődött. Az egyik előadáson kapom sms-ben a kérdést h mit csinálok éppen, hát én voltam olyan barom h azt irtam vissza h előadáson vagyok, ezzel máris sikerült az napi délutáni vásárlást Annával kiütnöm. Mert hát ki hallot már olyan baromságot h a tanulás fontosabb 😀 , majd ezt még vele is meg kell értetni 😀 . Aztán az este egy most tényleg kis szolid sörözés keretében (persze csak a részemről volt szerény 😀 ) megünnepeltük Szimi szülnapját és kedvese Lilla névnapját 🙂 . Az este folyamán le is lett szervezve a szerdai esti program ami meglepő módon ( sokat látott olvasól előnyben, már sejhetik mi ) hát mi más lett volna mint egy CAMPUS Party a Lovardában, ez bekerült a naptárba mint kötelező esemény. A kedd este csöndesre sikeredett olyan értelemben h a lakótársaim a nagyon hirdetett és minden gólyára kötelező módon kirótt Klinikai bulin való megjelenésnek eleget téve engem egyedül és árván hagytak csöndes kis zugomban :D. Nem volt olyan nagy baj mert egy kis pihenés rámfért meg a következő nap igen korai kezdéssel kecsegtetett. Egy kis zene hallgatás msn meg sorozatok. Kulcsszavakban ez volt az este és mint a tartalmi jegyet mutatják nem is tartott sokáig, magamhoz képest elég korán nyugovóra tértem.

A szerdai nap kezdődött azzal a pár órával amihez nagyon nem volt kedvem mert már nagyon vártam az estét, szerettem volna már látni az oly régen bujkáló ismerösőket ( egész pontosan egy hete nem láttam őket 😀 de akkor is sok ). A délutá elszaladt viszonylag hamar. Drágai jó barátaimmal megjáttuk a TESCO-t egy kis esti innivalóért. Vicces volt mert mi már célirányosan a italpolchoz érvén egyből, gondolkodás nélkül lekaptunk 3 üveg vodkát , míg a mellettünk kicsit tanácstalanul nézelödő kollega csak ennyit jegyzett meg mosolyogva: “Jó kis buli lesz estére ! ! 😀 “. Hát a barátunk ráhibázott, vagyis úgy nagyjából. A vásárlást letudván hazaszaladtam elkészülni és öreg barátomat Balázst összeszedni h csatlakozzunk Tibihez és Zsoltihoz akik addigra már Viktorral és nagy barátunkal Johhny Walkerrel egészültek ki. Szép kis társaság gyűlt össze :D. Adtunk is májnak rendesen 😀 , születtek ujjab aranyköpések amelyek azonnal az üzenőfalon landoltak, kiveséztük a Viktor barátom blogján lévő “Mesterhármas” post lényegét is 😀 , és persze egyéb férfi fantáziát megmozgató dolgot is terítékre kerültek. Ezután busszal mentünk el a Lovihoz amiben kapásból 2 vicces dolog is volt. Egy, h Viktor barátom túlzott hangereje miatt majdnem le lettünk szállítva a buszról másrészt meg egy megállóval később szálltunk le 😀 , nem baj csak összehoztuk :D. Aztán a Loviban Annával is sikerült egy hét után ujra talizni 🙂 és végre csináltunk közös képet is. Összeségében jó este volt , csak itt ott ez-az el-el rontotta a kedvem, de egy este sem tökéletes. Majd legközelebb.

A csütörtök abban a vonatkozásban volt igen érdekes hogy felvettem testnevelést, mégpedig kosárlabádt amit imádok (ez gondolom a sok NBA-s post után nem ujdonság senkinek sem) és kötelezöen meg kellet jelennem az elsőm h ne dobjanak ki a csoportból. 10 órakor kellet átöltözve az alapvonalon állni, ezzel csupán annyi probléma volt h 4 órakor értem haza a lovardából ugy hogy Balázzsal a 3 üveg vodkából 2őt mi ittunk meg 😀 és nem keverve a narancsal, hanem tisztán felesekben, a narancs csak kisérőként szerepelt az itallapon. Namár most így kicsit vicces volt az első kosáredzés de jó volt. Élvezni fogom nagyon ezeket, csak izületeim is hagyják h igy maradjon. Ezután így felbuzdolván és lelkesedettségtől fütvén (és igen komoly izomlásztól is) Balázs rávett menjünk be a volt gimikbe edzésre játszani kicsit, menjünk miért ne. Nah hát miért is ne, kellet h történjen velem vmi. A vállam nem is tudom már hanyadjára de megint kiugrott és majd 5-6 perc után hajlandó is volt visszamenni a helyére. Kicsit kellemetlen volt de mostanra már szinte semmi baja. Ezután a pénteki nap és a hétvége punnyadással telt, mert hogy az kellemes izomlázam nem sok mozgást engedélyezett amely ne fájt volna 😀 de ez a jóleső fájdalom. Nagyon régen volt már az h rendszeresen mozogtam és most határozottan vissza kellene kicsit szerezni a régebbi kondíciómat.

A hétvégén nagy pihenésemben mondhatja az olvasók többsége h akkor miért nem irtam a blogra ha ilyen nagyon ráértem, hát mert fejben sem voltam teljesen a toppon, egy teljesen más témán járt sokat az agyam és nem tudtam a fogalmazásra koncentrálni. De remélem ez a kis terjedelmes post mindenkit kielégít :D. Nah hát akkor egyelőre ennyit a múlt hétről, és majd még az este folyamán egy kis NBA-vel és még magam sem tudom mivel de jönni fogok, be kell hoznom a lemaradásomat, és igyekezni kell kárpotólni az olvasókat 😉

4 Hozzászólások to “It’s been a while”


  1. 1 Endoril február 24, 2009 - 3:47 du.

    Megy az élet tatám, látom 😀

  2. 2 FroSt február 24, 2009 - 6:29 du.

    Hülye vagy xD kedd van és a héten már több történt eddig mint amit leirtam xD szted xD a köv heti összefoglalóra legyél majd kiváncsi 😀

  3. 3 Thozoo február 24, 2009 - 6:57 du.

    Heti összefoglalók helyett nem lehetne napi bontásban, hogy ne felejtsem el ezt a blogot állandóan? 😛

  4. 4 FroSt február 24, 2009 - 9:01 du.

    😀 Szeretném mert amugy abban az esetben jóval több dolgok is le tudnék irni de az a baj h nem vagyok annyit itthon napközben XD 😀 de majd igyekszem ezt is megoldani vhogy 😀 Ma este már nem jutott erőm rá… de akkor majd leirjuk mi volt a héten eddig 😀


Hozzászólás




Kategóriák

Top Clicks

  • Egyik sem

Naptár

2009. február
h K s c p s v
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Látogatottság

  • 56 157 látogató