Pénteki Filmek

Az elmúlt pár napba egy csomó filmet sikerült megnéznem mert volt egy kis szusszanásnyi szabadidőm. Most h legyen miről írni ezekről gondoltam pár szóban “elmélkedni” itt egy kicsit. Mivel elég sok film lement a hétvége alatt, lehet h egy kényelmes post sorozat lesz belőle, mert hiába akarok keveset írni elkap a hév és sok lesz belőle. Nah akkor kezdjük a régebbiekkel. Még a pénteki nap folyamán követtem el a Push (Az energia – gratulálok a magyar címhez megint csak – ) és a Jerk Theory (Bunkó vagyok így hódítok) címmel ellátott remekeket. A feldolgozási sorrendet követketve akkor kezdjük a Pushal, aztán pedig majd kitértünk a Jerk Theory-ra is, azonban minden részlet már csak a tovább mögött.Alapvetően ettől a filmtől nem sokat vártam, mert imdb értékelése (4 körül) nem volt éppen bíztató. Egyedül a címe fogott meg, és kiváncsi lettem. A story egyébként nem egy olyan rossz ötlet, kicsit olyan mintha a Heroesből merítettek volna dolgokat, de ettől függetlenül nem rossz az elgondolás. A lényeg h vannak emberekek akiknek vannak képességeik, tárgyakat mozgat (mozgató), jövőbelátó (látó) tudatirányító (örző) és még egy jó pár ilyen kaszt. A kormány egy olyan szer fejlesztésén dolgozik ami ezeket a képességekkel rendelkezőket felerősití. Az ezzel a témával foglalkozó alakulat az Osztag nevet kapta. Ők felelnek az ilyen különleges emberekért, és ők vadásszák le őket ha éppen arról van szó.  A főszereplő Nick kiskorában elveszití apját amikor is az Osztag kiiktatja mert túl nagy erővel bír. Aztán a srác felnő egy semmirekellő roncs lesz belőle aki képtelen a képességét még csak csalásra is használni. Beállít hozzá egy nap Cassie és azzal áll elő h segitenie kell neki h kiszabadítsa az édesanyját az osztag karmai közül. Aztán elkezdenek egy táskás csaj vadászni, akiről később kiderül, Nick régi ismerőse. Azután beindulnak az események és a végén elég kacifántos módon, de csak célt érnek a dolgok.

Az az igazság h ez egy gyenge középkategóriás akció film, sci-fi elemekkel és pár jó ötlettel megtolfva, amiből sztem tokkal többet lehetett volna kihozni. Ettől függetlenül nekem az alapkoncepció tetszik, de sztem sokaknak nem jönne be maga az egész film így nem tudom nyugodt szívvel ajánlani. Ha nagyony unatkozol akkor töltsd le és nézd meg de egyéb esetben sztem felejtős.

A következő film egy megint csak érdekes és témát boncolgat, csak ez teljesen más. A film egy ilyen romantikus kis tini vígjáték, amiben arról kapunk viszonlag reális képet, h a csajozás esetében a bunkó illetve a jófiúk járnak e nagyobb sikerrel. A főszereplőnk Adam, aki egy nagy igazságot megállapít h egy sportoló után a csajok csak a rockstarokat szeretik jobban. Mivel éppen egy lemezszerződést probál megszerezni hamar azzá is válik az egyébként erősen vallásos suliban. Ez még több helyen is érdekesen és viccesen fűszerezi a dolgokat. Adam igazából ez a bunkó gyerek stílust erőlteti a csajoknál és elég komoly sikerességi rátával dolgozik.Aztán megismerkedik Molly-val akinek már teljesen elege van az ilyen bunkókból. Adam alapjáraton nem is volna ilyen csak egy régi sérelem okán változtatott a dolgokon. Kicsit döcögösen indulnak be a dolgok kettöjük között, de aztán meglesz az összhang. A filmre szolid kis kellemes romantika és vicces hangvétel jellemző ami sztem kellemes egyveleget ad. Bár a közhelyek miatt itt-ott talán kicsit nyálas de nekem bejött. A végére a szokásos kavarások mennek köztük, mert a rosszfiú nem bír magával, ezután jön a nagy szerelmi vallomás a sok elkövetett hülyeség után majd az egymásratalálás. Sztem egy gyenge pillanatban (és azon kívül is) kellemes és élvezhető a cucc. Nincs benne sok erőltetett gusztustalan poén mint mondjuk az Amerikai Pitékben, hanem csak könnyedén vicces.Egyébiránt a film zenei betétei nagyon bejöttek, kellemes és laza punk rock hatásuak, amit még most is nagyon  szivesen halgatok. Főleg a Never Back Down OST-je után.

Szóval a pénteki délután ezekkel a művekkel telt el, lényegében nem bántam meg h megnéztem, mert eltelt az idő és viszonylag tartalmas is volt. Ilyen szempontból talán az imént leírt vígjáték jött be jobban. Mivel film még akad amiről irjak így sztem hamarosan jön az ujabb post.

Reklámok

3 Responses to “Pénteki Filmek”


  1. 1 pengar roulette január 4, 2010 - 11:10 de.

    Damn, that sound’s so easy if you think about it.

  2. 2 roulett system január 4, 2010 - 11:35 de.

    Erről eszembe jutott valami…

  3. 3 Jak vyhrát v rulete január 12, 2010 - 6:05 du.

    Jó ötlet, köszönöm a tippet!


Vélemény, hozzászólás?

Népszerű bejegyzések

Kategóriák

Top Clicks

  • Egyik sem

Kövess nyomon Twitteren

Hiba: Bizonyosodj meg róla, hogy a Twitter fiókod a következő: public

Naptár

2009. december
h k s c p s v
« nov   jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Látogatottság

  • 55,876 látogató

