Almás süti

Ez is egy remek egy nap volt… Reggel azzal indult a nap h proggyak aminek annyira örültem h nagyon. Megbeszéltük mi lesz a zh ban , és hát nem tudom … optimális esetben kellene a 40 ből 25 pont, de ez nem tudom h menni fog-e. Miután gyorsan tulestem a prog miatta krizisemen jött a másik, a valség. Mondjuk ez még talán jobban fog menni mint a prog, de majd látjuk ugyis.
Ezek után Annával tettem egy kis sétát a főtérre majd Nórival volt egy kis üzleti majd személyes megbeszélni valónk, mind2en megosztottuk egymással aktuális gondjainkat és szotyiztunk :D. Ezután irány haza és végre tényleg elkezdtem progot tanulni, de azt érzem ez olyan már mint halottnak a nyelves puszi.
Tibi elakart csábitani a Fórumba egy longerre de mint utólag kiderült nem is baj h nem mentem. 8 óra felé elindultam a kolihoz mert ugyanis a nagy kavarodásban kiderült h nem tudok elmenni a csüt esti stand upra de már a jegyeim megvoltak (Anna szülinapi ajándéka lett volna h elviszem). Így Ágó segitett rajtam és megvette a jegyeket igy azért legalább anyagilag balance ba kerültem. Ezután még egy kis gyors séta vissza az albérletbe h Lacival lerendezzem az anyagiakat. Ezek után fogalmazodott meg az a gondolat bennünk h most egy kicsit de tényleg csak egy kicsit üljünk ki a kolitérre, max egy sör meg beszélgetünk. Nah igen ezekből az estékből jön az h 3 elött nem mész haza és kurva jó a hangulat. Nóri hozott nekünk le répát, és Tibivel megbeszélték h ezt milyen jól lehet fogyasztani a BK alatt. Karcsuan idnultunk , mármint létszámot tekintve, de aztán beleerősitettünk. Eszter Dóri Nóri Ágó is csatlakozott hozzánk, majd később Viktor és Sanyika is. (voltak epizódisták is mint pl Anna , Hepi vagy Norcsika). Szépen eliszogattunk , de csak lájtosan bivalyt mert az pont elég :). Aranyköpések azok születtek gazdagon, pl beszéltük h a Norbitban hangzott el h a “rücskös” gumióvszer a nők örömére van, de ha kiforditod akkor a férfiakéra, erre Eszter csak annyit mondott hogy akkor egyet ilyen a nő örömére, egyet kiforditva a férfi örömére és akkor mindenki jól jár és még a biztonságra sem lehet panasz 😀 XD ez volt az amin nagyon röhögtünk, nem mintha a többi kevésbé ütös lett volna. Felépitettük szépen a koliteres csajok osztályozására szolgáló kódrendszerünket. Beleépitettük a v1 – v4 skálát is és készen van a tökéletes kódnyelvünk :D. (egy i3 és egy s3 jöhetnek v4-re 😀 )Aztán elkezdtün zenét hallgatni majd táncolni és mit sem törödve az arra járokkal , táncoltunk a tér közepén (el sem tudom képzelni mennyire örülhettek nekünk a kolisok:D ) aztán még nyomtunk a kamerák kereszt tüzében is egy remek kis előadást a főépület szökőkútjában. Benne, elötte, a szélén táncolva 😀 volt itt minden ami egy egy jókedvű barom egyetemista csinálhat 😀 Aztán még hazafelé Viktorral megbeszéltük milyen volt az alternatív programra majd az este csucspontjaként találtam egy nagyon cool cocacolás poharat:D tényleg találtam 😀 a rolling rocknál a virágtartoban 😀 nagyon tetszik 😀
Majd eljött végre a várva vár és oly nagyon megérdemelt alvás. Reggel drága Annácskám probált volna felkelteni de nem sikerült neki. A mai kosarazás is jóra sikeredett, kicsit lazára és komolytalanra vettük a figurát és baromkodtunk egy sort de élvezetes volt igy is. Szórtam megint pár 3ast, és még a középtávoli is ment. A délután majd ismételten a kolitéren fog folytatodni, de most viszek magammal füzetet és tanulok is azért kicsit mert este ugye progzh, holnap meg még valség. De a tegnap este – egyfajta zh utáni levezetésként is meg egyébként is – kaptam egy meghivást egy szülinapi partyra meg asszem névnap is lesz ünnepelve:D (csak nem tudom kié de pssszt senkinek nem elmondani 😉 Nah de lassan megyek olvasgatni a progomat, majd estére tervezek egy kis kitekintést ismét az NBA világába , de most a BL re való tekintettel lehet irok fociról is (a focit is szeretem és szoktam nézni amikor lehet de vmiért arról nem irtam eddig , bár a kosár nagy népszerűsége mellet sejtem az is milye sikeres lenne. ) Addig is Xeljetek ki ahogyan Ágó a telefonján a lejárt naptáreseményt 😀

0 Hozzászólások to “Almás süti”



  1. Vélemény?

Hozzászólás




Kategóriák

Top Clicks

  • Egyik sem

Naptár

2009. április
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Látogatottság

  • 56 159 látogató