A hét közepe

Hát amilyen kellemesen telt a hétfő meg olyan szarul jöttek ki a dolgok az elmult 2 napban. Kedden ugye még hivatalos volt egy Kalkulus 2 pót zh-ra. Hát ez egy nagyon szép kerek kis történet, elöszőr is Gergő, a gyakvezér mondta h majd ki lesz téve egy kis papíron az irodája mellet másnap h knek h sikerült. Nah hát ez az ami nem valósult meg. Jólvan majd akkor megkapm neptunon az üznezetet h akkor mi is lett az aláírásom sorsa. Hát így is lett , délután vmikor jön a mail, h önnek az aláírás be lett írva, megint csak Maksa bácsi véste be, gyanús is volt ez nekem egy kicsit de mondom ha mostmár bentvan akkor csak megkaptam. Hát a nagy b*d*s l*f*szt… elnézést érte de nagyon felmérgeltek vele. Szunditottam eggyet itt a délután folyamán és hát arra kelek h megint jön a mail, h önnek az aláírás megtagadva lett beirva. Hát elmentek ti a … . Imádom amikor hülyének néznek és szórakoznak velem. Egyébiránt ha ez nem lett volna elég jó hatással a hangulatomra akkor a délelőtti dimat 2 vizsga tett róla h legyen minek “örülnöm”. A vizsga szivás volt finoman szólva. A matek vizsgán azt gondolná az ember, h ha már írásbeli akkor többnyire feladatmegoldás lesz benne, hát nagyon nem. 11 kérdéses kis szöszenetet kellet összedobnunk 110 pontért, és ebből a gyakorlati feladatmegoldás csekély 28 pontot tett ki. A többi mint az az átkozott elmélet volt. Hát fel is mérgelt eléggé mert a feladatok jók lettek, kijött minden szépen. De hát az elmélet az vmi fantörpikus lett, sztem nem lesz elég a 2eshez. Szóval erről a viszgáról is megint csak “emelkedett” hangulati állapotban távoztam és még az elöző nap oly nagy hévvel lebeszélsz ebédünkre se értem oda és így Dóri is teljesen kiábrándult belölem. Aztán ebéd, majd a többiekkel egy kis plázás kaja. Mivel mindeki elég keveset aludt mindeki ugy döntött az esti programok érdekében be kell iktatni egy kis délután sziesztát. Hát én is igy tettem. Szunditottam egy kicsit. Aztán mint a kellemes szeles időnek és a ügyes okos objektumos emberkéknek hála az asztalfoglalásunk szépen elbaszták.

Hát akkor marad az alternativ megoldás, mégpedig h megyünk Viktorék és ott élvezzük a BL döntő örömeit. A meccs maga sztem eégsz jó volt főleg h egy pillaanatnyi bizonytalanság után a Barcelona magabiztos és szép, jó játékkal verte meg a Manchester-t. Igaz jobb és nagyon dicsőség lett volna a csucsformában játszó United-et megverni, de hát nagon győzelem azért ez így is. Miután a meccs véget ért és örömmel végig néztem ahogy a csapatom tagjai örömittasan körbe szaladgálnak a világ legkönnyebb 8 kilós kupájával , elindultam Zsoltival haza.
Nem volt sem erőm sem hangulatom egy tornádóhoz most, de a többiek ettől függetlenül elmentek ésa többség az elmondások szerint jól is érezte magát. A csütürtök azzal indult h Annácskám már olyan régen látott és erősen igényelte h eltöltsünk egy kis időt eggyütt. Ezt hasznosan töltöttük, neki jegyet irattunk be nekem pedig aláirást gyüjtöttünk be. Ezután összeszedtük Valcsit is és elindultunk a Fórumba vásárolni. A szokásos Annás vásárlási effektus volt jelen megint csak, mondjuk volt már ennél rosszabb is 😀 . Ezután h itt végeztünk visszamentünk a kolikhoz és felmentem Nórihoz és Dórihoz ahol végig hallgattam az elöző este terjedelmes beszámolóját. Aztán Nórival lefixáltuk h együtt megyünk majd haza vonattal. Hazafelé vettem ezután az irányt h az ekkor még nem bepakolt dolgaimat a táskába probáljam bepasszirozni. Miután ez is megtörtént indulhattam a vonathoz az állomásra. A szokásos út után megint csak itthon találtam magam ahol remek idő várt nem ugy mint az esős debrecenben volt. Eltelt aztán a délután hátra lévő része is szinte semmivel, többynire a GI-sek Fórumán szomoritom a népet a képes játékban való részvétellel. Nah ennyit a mostani hétről igy. Majd egy kicsit részletesebb formába elemzem a tegnapi bl döntőt de ezt már csak holnao (ma) vmikor.

3 Hozzászólások to “A hét közepe”


  1. 1 Kundrák Viktor június 2, 2009 - 7:14 du.

    A kupa 12 kilós és komoly gondjaid adódnak a ragozással! 😉

  2. 2 FroSt június 2, 2009 - 8:00 du.

    Akkor 12… Én 8ra emlékszem de nem tétel… amúgy mostanában Te is sok hibával irsz szóval nézd el nekem ha csak kicsit sietve csaptam össze ezt a postot 😉

  3. 3 FroSt június 3, 2009 - 8:47 de.

    Mint útolag ugye megtaláltam wikin a Kupa mégis csak 8 kilós és kb 74 cm magas 🙂 csak még mielőtt valakit félre vezetnénk 😉


Hozzászólás




Kategóriák

Top Clicks

  • Egyik sem

Naptár

2009. május
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Látogatottság

  • 56 159 látogató